sábado, 7 de mayo de 2011

A semis por la puerta grande (3-1)

El Obradoiro arrolló desde el primer minuto al Cáceres Creativa y sentenció la serie sin tener que recurrir al partido de desempate en Sar. Un impresionante Alberto Corbacho dio un nuevo recital de tiro, y con 7 triples (6 en la primera mitad) fue el principal brazo ejecutor del Obra en el partido en que estrenaba titularidad. Con Junyent, Kendall y Washington en racha y la defensa brillando a gran nivel, el equipo dejó todo claro de salida con un parcial inicial de 4-19. En el segundo cuarto, una nueva racha triplista del inspirado Corbacho, sumada al acierto del Tuky Bulfoni, disparó las diferencias por encima de los 20 puntos (24-50), dejando el partido prácticamente sentenciado. La lucha de los locales los llevó a ponerse a 12 a falta de 8 minutos (66-78), pero de nuevo Bulfoni y Corbacho evitaron cualquier peligro y permitieron vivir un final tranquilo y feliz a los nuestros, hasta el 73-93 final.

Además de la exhibición de Corbacho (27 puntos con 7 triples), cabe destacar el enorme partido de Junyent (20+7 y 27 de valoración) y las buenas aportaciones de Bulfoni (13+3) y Kendall (9+10). El equipo arrolló al rival en la parcela reboteadora (20-37) y tendrá ahora una semana para preparar la serie de semifinales ante el Leche Río Breogán (vencedor del León por 1-3). Sar volverá a rugir en 7 días...

Estadísticas oficiales del partido

9 comentarios:

  1. Xogando coma onte pouca resistencia póden opoñer os rivais. Intensidade, intensidade, intensidade. Enorme Corbacho. Agora o Breo. Duro, pero asequible. A clave: non deixarlles que o crean. Forza Obra!!

    ResponderEliminar
  2. Comprobo noutros foros que os seareiros do Breogán van de sobrados, calquera diría que gañaron os 3 partidos folgados, e como dí algún cabeza sensata, ben puido perder os dous partidos de casa e quedar fóra.
    En fin, nós ao noso. Moi ben comentado por Charly, non deixar que o crean. Teñen bó equipo e están que traban, sobre todo ó Obradoiro, ao que lle teñen gañas. Dá igual, si se xoga como no 2º e no 4º non hai rival que se resista, pero haberá que sufrir, faltaría máis.
    Temo de novo a presencia dos 8-10 incontrolados, pasados de voltas, nas bancadas do Sar. Agradeceríase algo de cordura pola súa parte.

    ResponderEliminar
  3. Muy bien por el Obra, enchufados y dejando las cosas claras desde el principio.
    Del Breogán no me preocuparía mucho, los partidos que ganaron fueron de milagro, si jugamos como sabemos, podremos con ellos.
    Lo que de verdad me inquieta es la tropa de lugoslavos que van a venir a Sar. No estoy dispuesto a consentir que me escupan y me amarguen el partido otra vez. La directiva que se piense bien donde los va a colocar pero para mí la grada retráctil es la mejor opción, cuanto más lejos de nosotros mejor.
    Mucho Obra.

    ResponderEliminar
  4. É lamentable a cantidade de barbaridades que están a escribir algúns descerebrados seareiros do Breo. Onte mesmo, no Progreso, algún mandábanos aos obradoiristas a tomar por... E o administrador do foro mantiña o comentario, mentres que eu enviei dous chamando á cordura e quitáronmos! Coido que hai certo sector en Lugo que debería calmarse, aínda que moito me temo que os catro descerebrados aparecerán outra vez. Hai quen nos critica por telos abucheado e insultado. Que agardaban: que os aplaudísemos?! Por último: deben estar o máis lonxe posible das persoas normáis e controlados de preto pola policía, e o primeiro que se mova, de patitas en la calle. Santo remedio. Se saímos de Sar cun dous cero contundente, visto para sentenza. O do Breo foi de traca, pero pola berza do León. Forza Obra!!

    ResponderEliminar
  5. A mí el tema afición lucense no me preocupa. El encuentro será considerado por la Delegación del gobierno como de "alto riesgo" y por lo tanto vendrán los chicos de azul a comprobar que la gente se porta bien.....nada de la parejita que solamente se vió en el último partido.

    HE sido forofo del Breogán en mi época universitaria e incluso he tenido la oportunidad de conocer a los chicos de entonces como Manel Sánchez, Tito Díaz, Tato Abadía (ex del obra, fallecido), Garrido.... por lo tanto yo me lo voy a tomar con la tranquilidad de los anteriores OBra-Breogán de los 80 de los que ciertos mocosillos que no saben comportarse ni siquiera habrán oído hablar.

    Yo creo que el primer partido lo vamos a ganar bien y el segundo va a ser el difícil....en este no me pronuncio, no vaya a ser. Prefiero que Juani diga algo sobre sus pálpitos... :o)...

    ResponderEliminar
  6. Por cierto, para ganar 3 partidos al límite, no solamente llega con el acierto sino que también hace falta la suerte, y el Breo indudablemente la tuvo frente a los errores graves del rival.

    ResponderEliminar
  7. Coincido convosco en todas as apreciacións, e sigo dicindo que para pasar tan axustado creo que están a pecar, os seareiros do Breogán, de prepotencia. Algún mesmo semella que foi a un curso intensivo de motivación para ventas.
    Envexas e Raúl López aparte, ese odio visceral ao Obradoiro non se comprende, agás que pensemos en complexos de inferioridade ou aldeanismo mental. Comparemos ós exemplares seareiros do COB en comunión cos da Zona Norte e teremos máis respostas. Ou hai alguén que disfruta/rentabiliza alimentando estes piques?.

    ResponderEliminar
  8. Eu penso en envexa e aldeanismo mental. Aquí todo o mundo foi respectado, e mesmo aplaudido. Os únicos que viñeron a crear mal rollo foron media ducia de túzaros no partido do Breo. Espero que os teñan controladiños. E xa comentei: certos medios de comunicación lugueses permiten comentarios pouco dignos contra o Obra e censuran opinións en contra disto. Alá eles. Logo laiámonos. Cánsame que se autodenominen o equipo de Galicia. Tamén foi lamentable a celebración que fixeron co descenso do COB. Coido que unha entidade coma o Breogán debería alonxar de sí a este tipo de elementos. O dito: se o Obra está como o último partido de CÁCERES non haberá problema.

    ResponderEliminar
  9. Por certo: a raíz da prepotencia mencionada por Alan Bique,no Progreso están a fecer unha enquisa sobre a onde cren que póde chegar o Breo e máis do sesenta por cento veno ascendido ou na final. Alá eles: nós somos donos do noso silenzo. Forza Obra!!

    ResponderEliminar